Wersje

Wersja Data zmiany Autor Opis Akcje
2021-03-24 12:38:16  psp21opole psp21opole

Pole category_id zmieniło wartość z '31850' na '70200'

Pole full zmieniło wartość z '<h1 id="a11y-deklaracja">Deklaracja dostępności Publicznej Szkoły Podstawoej nr 21 w Opolu</h1> <p id="a11y-wstep"><span id="a11y-podmiot">Publiczna Szkoła Podstawowa nr 21 w Opolu</span> zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4&nbsp;kwietnia 2019&nbsp;r. o&nbsp;dostępności cyfrowej stron internetowych i&nbsp;aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej <a id="a11y-url" href="https://psp21opole.pl">Publicznej Szkoły Podstawoej nr 21 w Opolu</a>.</p> <ul> <li>Data publikacji strony internetowej: <time id="a11y-data-publikacja" datetime="2021-02-01">2021-02-01</time></li> <li>Data ostatniej istotnej aktualizacji: <time id="a11y-data-aktualizacja" datetime="2021-02-01">2021-02-01</time></li> </ul> <h2>Status pod względem zgodności z ustawą</h2> <p>Strona internetowa jest <strong id="a11y-status">częściowo zgodna</strong> z&nbsp;ustawą o&nbsp;dostępności cyfrowej stron internetowych i&nbsp;aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z&nbsp;powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.</p> <h3>Treści niedostępne</h3> <ul> <li> nie wszystkie obrazy (zdjęcia) dodane do treści strony przed dniem 2020.02.03 posiadają tekst alternatywny pozwalający zapoznać się z treścią obrazu </li> <li> brak opisów zdjęć, tekstu alternatywnego dla czytników obsługiwanych przez osoby niepełnosprawne </li> <li> niektóre zamieszczone informacje w postaci załączników (skany dostępne w formacie pdf lub inne dokumenty w formacie doc) z uwagi na charakter informacji jaki jest niezbędny do opublikowania informacji, ze względu na swój format wymagają zewnętrznych (poza wbudowanymi w mechanizm strony) narzędzi ułatwiających ich dostępność. </li> <li> zdjęcia z wydarzeń nie posiadają pełnych opisów alternatywnych. </li> </ul> <h3>Wyłączenia</h3> <ul> <li> część treści pochodzi ze strony która została zaprojektowana przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej, </li> <li> administratorzy/redaktorzy dokładają wszelkich starań aby dane zamieszczone na stronie były zrozumiałe oraz formatowane w sposób zgodny z zasadami dostępności </li> </ul> <h3> Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności</h3> <ul> <li>Deklarację sporządzono dnia: <time id="a11y-data-sporzadzenie" datetime="2021-02-01">2021-02-01</time></li> <li>Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia: <time id="a11y-data-deklaracja-przeglad" datetime="2021-03-22">2021-03-22</time></li> </ul> <p>Deklarację sporządzono na podstawie samooceny. </p> <h2 id="a11y-kontakt">Informacje zwrotne i dane kontaktowe</h2> <ul> <li>Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: <span id="a11y-osoba">Płaskoń Krystyna</span>.</li> <li>E-mail: <span id="a11y-email">psp21opole@wodip.opole.pl</span></li> <li>Telefon: <span id="a11y-telefon">(77) 454 41 10</span></li> </ul> <p id="a11y-procedura">Każdy ma prawo:</p> <ul> <li>zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,</li> <li>zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,</li> <li>wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.</li> </ul> <p>Żądanie musi zawierać:</p> <ul> <li>dane kontaktowe osoby zgłaszającej,</li> <li>wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,</li> <li>wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.</li> </ul> <p>Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.</p> <h3>Skargi i odwołania</h3> <p>Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:</p> <ul> <li>Organ nadzorujący: Dyrektor Szkoły Podstawowej nr21 w Opolu</li> <li>Adres: ul. Henryka Sienkiewicza 4<br /> 45 - 037 Opole</li> <li>E-mail: psp21opole@wodip.opole.pl</li> <li>Telefon: (77) 454 41 10</li> </ul> <p>Skargę można złożyć również do <a href="https://www.rpo.gov.pl/content/jak-zglosic-sie-do-rzecznika-praw-obywatelskich">Rzecznika Praw Obywatelskich</a>.</p> <h2 id="a11y-architektura">Dostępność architektoniczna</h2> <p>Do budynku szkoły prowadzi gł&oacute;wne wejście znajdujące się od ulicy, są 3 stopnie schod&oacute;w, z boku przy ścianie budynku są poręcze ułatwiające niepełnosprawnym wejście po schodach. Nie ma podjazdu dla w&oacute;zk&oacute;w inwalidzkich. Od strony boiska są dwa wejścia, bez schod&oacute;w, umożliwiające wjazd w&oacute;zka oraz służące jako wyjścia ewakuacyjne.</p> <p>Budynek jest czterokondygnacyjny, ma wąskie klatki schodowe, nie posiada wind osobowych, pochylni, podjazd&oacute;w, platform, informacji głosowych, pętli indukcyjnych.</p> <p>W korytarzach budynku są standardowe przejścia, z kt&oacute;rych nie może korzystać osoba niepełnosprawna.</p> <p>Do szkoły może wejść osoba z psem asystującym.</p> <p>W szkole nie ma możliwości skorzystania z tłumacza migowego na miejscu ani on-line.</p> ' na '<h1 id="a11y-deklaracja"> Deklaracja dostępności Publicznej Szkoły Podstawoej nr 21 w Opolu</h1> <p id="a11y-wstep"> <span id="a11y-podmiot">Publiczna Szkoła Podstawowa nr 21 w Opolu</span> zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4&nbsp;kwietnia 2019&nbsp;r. o&nbsp;dostępności cyfrowej stron internetowych i&nbsp;aplikacji mobilnych podmiot&oacute;w publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej <a href="https://psp21opole.pl" id="a11y-url">Publicznej Szkoły Podstawoej nr 21 w Opolu</a>.</p> <ul> <li> Data publikacji strony internetowej: <time datetime="2021-02-01" id="a11y-data-publikacja">2021-02-01</time></li> <li> Data ostatniej istotnej aktualizacji: <time datetime="2021-02-01" id="a11y-data-aktualizacja">2021-02-01</time></li> </ul> <h2> Status pod względem zgodności z ustawą</h2> <p> Strona internetowa jest <strong id="a11y-status">częściowo zgodna</strong> z&nbsp;ustawą o&nbsp;dostępności cyfrowej stron internetowych i&nbsp;aplikacji mobilnych podmiot&oacute;w publicznych z&nbsp;powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.</p> <h3> Treści niedostępne</h3> <ul> <li> nie wszystkie obrazy (zdjęcia) dodane do treści strony przed dniem 2020.02.03 posiadają tekst alternatywny pozwalający zapoznać się z treścią obrazu</li> <li> brak opis&oacute;w zdjęć, tekstu alternatywnego dla czytnik&oacute;w obsługiwanych przez osoby niepełnosprawne</li> <li> niekt&oacute;re zamieszczone informacje w postaci załącznik&oacute;w (skany dostępne w formacie pdf lub inne dokumenty w formacie doc) z uwagi na charakter informacji jaki jest niezbędny do opublikowania informacji, ze względu na sw&oacute;j format wymagają zewnętrznych (poza wbudowanymi w mechanizm strony) narzędzi ułatwiających ich dostępność.</li> <li> zdjęcia z wydarzeń nie posiadają pełnych opis&oacute;w alternatywnych.</li> </ul> <h3> Wyłączenia</h3> <ul> <li> część treści pochodzi ze strony kt&oacute;ra została zaprojektowana przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej,</li> <li> administratorzy/redaktorzy dokładają wszelkich starań aby dane zamieszczone na stronie były zrozumiałe oraz formatowane w spos&oacute;b zgodny z zasadami dostępności</li> </ul> <h3> Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności</h3> <ul> <li> Deklarację sporządzono dnia: <time datetime="2021-02-01" id="a11y-data-sporzadzenie">2021-02-01</time></li> <li> Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia: <time datetime="2021-03-22" id="a11y-data-deklaracja-przeglad">2021-03-22</time></li> </ul> <p> Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.</p> <h2 id="a11y-kontakt"> Informacje zwrotne i dane kontaktowe</h2> <ul> <li> Za rozpatrywanie uwag i wniosk&oacute;w odpowiada: <span id="a11y-osoba">Płaskoń Krystyna</span>.</li> <li> E-mail: <span id="a11y-email">psp21opole@wodip.opole.pl</span></li> <li> Telefon: <span id="a11y-telefon">(77) 454 41 10</span></li> </ul> <p id="a11y-procedura"> Każdy ma prawo:</p> <ul> <li> zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,</li> <li> zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,</li> <li> wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.</li> </ul> <p> Żądanie musi zawierać:</p> <ul> <li> dane kontaktowe osoby zgłaszającej,</li> <li> wskazanie strony lub elementu strony, kt&oacute;rej dotyczy żądanie,</li> <li> wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.</li> </ul> <p> Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najp&oacute;źniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.</p> <h3> Skargi i odwołania</h3> <p> Na niedotrzymanie tych termin&oacute;w oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:</p> <ul> <li> Organ nadzorujący: Dyrektor Szkoły Podstawowej nr21 w Opolu</li> <li> Adres: ul. Henryka Sienkiewicza 4<br /> 45 - 037 Opole</li> <li> E-mail: psp21opole@wodip.opole.pl</li> <li> Telefon: (77) 454 41 10</li> </ul> <p> Skargę można złożyć r&oacute;wnież do <a href="https://www.rpo.gov.pl/content/jak-zglosic-sie-do-rzecznika-praw-obywatelskich">Rzecznika Praw Obywatelskich</a>.</p> <h2 id="a11y-architektura"> Dostępność architektoniczna</h2> <p> Do budynku szkoły prowadzi gł&oacute;wne wejście znajdujące się od ulicy, są 3 stopnie schod&oacute;w, z boku przy ścianie budynku są poręcze ułatwiające niepełnosprawnym wejście po schodach. Nie ma podjazdu dla w&oacute;zk&oacute;w inwalidzkich. Od strony boiska są dwa wejścia, bez schod&oacute;w, umożliwiające wjazd w&oacute;zka oraz służące jako wyjścia ewakuacyjne.</p> <p> Budynek jest czterokondygnacyjny, ma wąskie klatki schodowe, nie posiada wind osobowych, pochylni, podjazd&oacute;w, platform, informacji głosowych, pętli indukcyjnych.</p> <p> W korytarzach budynku są standardowe przejścia, z kt&oacute;rych nie może korzystać osoba niepełnosprawna.</p> <p> Do szkoły może wejść osoba z psem asystującym.</p> <p> W szkole nie ma możliwości skorzystania z tłumacza migowego na miejscu ani on-line.</p> '

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
category_id3185070200
full

Deklaracja dostępności Publicznej Szkoły Podstawoej nr 21 w Opolu

Publiczna Szkoła Podstawowa nr 21 w Opolu zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Publicznej Szkoły Podstawoej nr 21 w Opolu.

  • Data publikacji strony internetowej:
  • Data ostatniej istotnej aktualizacji:

Status pod względem zgodności z ustawą

Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.

Treści niedostępne

  • nie wszystkie obrazy (zdjęcia) dodane do treści strony przed dniem 2020.02.03 posiadają tekst alternatywny pozwalający zapoznać się z treścią obrazu
  • brak opisów zdjęć, tekstu alternatywnego dla czytników obsługiwanych przez osoby niepełnosprawne
  • niektóre zamieszczone informacje w postaci załączników (skany dostępne w formacie pdf lub inne dokumenty w formacie doc) z uwagi na charakter informacji jaki jest niezbędny do opublikowania informacji, ze względu na swój format wymagają zewnętrznych (poza wbudowanymi w mechanizm strony) narzędzi ułatwiających ich dostępność.
  • zdjęcia z wydarzeń nie posiadają pełnych opisów alternatywnych.

Wyłączenia

  • część treści pochodzi ze strony która została zaprojektowana przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej,
  • administratorzy/redaktorzy dokładają wszelkich starań aby dane zamieszczone na stronie były zrozumiałe oraz formatowane w sposób zgodny z zasadami dostępności

Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności

  • Deklarację sporządzono dnia:
  • Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia:

Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

  • Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: Płaskoń Krystyna.
  • E-mail: psp21opole@wodip.opole.pl
  • Telefon: (77) 454 41 10

Każdy ma prawo:

  • zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
  • zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
  • wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.

Żądanie musi zawierać:

  • dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
  • wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
  • wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.

Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.

Skargi i odwołania

Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:

  • Organ nadzorujący: Dyrektor Szkoły Podstawowej nr21 w Opolu
  • Adres: ul. Henryka Sienkiewicza 4
    45 - 037 Opole
  • E-mail: psp21opole@wodip.opole.pl
  • Telefon: (77) 454 41 10

Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.

Dostępność architektoniczna

Do budynku szkoły prowadzi główne wejście znajdujące się od ulicy, są 3 stopnie schodów, z boku przy ścianie budynku są poręcze ułatwiające niepełnosprawnym wejście po schodach. Nie ma podjazdu dla wózków inwalidzkich. Od strony boiska są dwa wejścia, bez schodów, umożliwiające wjazd wózka oraz służące jako wyjścia ewakuacyjne.

Budynek jest czterokondygnacyjny, ma wąskie klatki schodowe, nie posiada wind osobowych, pochylni, podjazdów, platform, informacji głosowych, pętli indukcyjnych.

W korytarzach budynku są standardowe przejścia, z których nie może korzystać osoba niepełnosprawna.

Do szkoły może wejść osoba z psem asystującym.

W szkole nie ma możliwości skorzystania z tłumacza migowego na miejscu ani on-line.

Deklaracja dostępności Publicznej Szkoły Podstawoej nr 21 w Opolu

Publiczna Szkoła Podstawowa nr 21 w Opolu zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Publicznej Szkoły Podstawoej nr 21 w Opolu.

  • Data publikacji strony internetowej:
  • Data ostatniej istotnej aktualizacji:

Status pod względem zgodności z ustawą

Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.

Treści niedostępne

  • nie wszystkie obrazy (zdjęcia) dodane do treści strony przed dniem 2020.02.03 posiadają tekst alternatywny pozwalający zapoznać się z treścią obrazu
  • brak opisów zdjęć, tekstu alternatywnego dla czytników obsługiwanych przez osoby niepełnosprawne
  • niektóre zamieszczone informacje w postaci załączników (skany dostępne w formacie pdf lub inne dokumenty w formacie doc) z uwagi na charakter informacji jaki jest niezbędny do opublikowania informacji, ze względu na swój format wymagają zewnętrznych (poza wbudowanymi w mechanizm strony) narzędzi ułatwiających ich dostępność.
  • zdjęcia z wydarzeń nie posiadają pełnych opisów alternatywnych.

Wyłączenia

  • część treści pochodzi ze strony która została zaprojektowana przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej,
  • administratorzy/redaktorzy dokładają wszelkich starań aby dane zamieszczone na stronie były zrozumiałe oraz formatowane w sposób zgodny z zasadami dostępności

Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności

  • Deklarację sporządzono dnia:
  • Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia:

Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

  • Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: Płaskoń Krystyna.
  • E-mail: psp21opole@wodip.opole.pl
  • Telefon: (77) 454 41 10

Każdy ma prawo:

  • zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
  • zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
  • wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.

Żądanie musi zawierać:

  • dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
  • wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
  • wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.

Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.

Skargi i odwołania

Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:

  • Organ nadzorujący: Dyrektor Szkoły Podstawowej nr21 w Opolu
  • Adres: ul. Henryka Sienkiewicza 4
    45 - 037 Opole
  • E-mail: psp21opole@wodip.opole.pl
  • Telefon: (77) 454 41 10

Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.

Dostępność architektoniczna

Do budynku szkoły prowadzi główne wejście znajdujące się od ulicy, są 3 stopnie schodów, z boku przy ścianie budynku są poręcze ułatwiające niepełnosprawnym wejście po schodach. Nie ma podjazdu dla wózków inwalidzkich. Od strony boiska są dwa wejścia, bez schodów, umożliwiające wjazd wózka oraz służące jako wyjścia ewakuacyjne.

Budynek jest czterokondygnacyjny, ma wąskie klatki schodowe, nie posiada wind osobowych, pochylni, podjazdów, platform, informacji głosowych, pętli indukcyjnych.

W korytarzach budynku są standardowe przejścia, z których nie może korzystać osoba niepełnosprawna.

Do szkoły może wejść osoba z psem asystującym.

W szkole nie ma możliwości skorzystania z tłumacza migowego na miejscu ani on-line.

2021-03-24 12:39:51  psp21opole psp21opole

Pole full zmieniło wartość z '<h1 id="a11y-deklaracja"> Deklaracja dostępności Publicznej Szkoły Podstawoej nr 21 w Opolu</h1> <p id="a11y-wstep"> <span id="a11y-podmiot">Publiczna Szkoła Podstawowa nr 21 w Opolu</span> zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4&nbsp;kwietnia 2019&nbsp;r. o&nbsp;dostępności cyfrowej stron internetowych i&nbsp;aplikacji mobilnych podmiot&oacute;w publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej <a href="https://psp21opole.pl" id="a11y-url">Publicznej Szkoły Podstawoej nr 21 w Opolu</a>.</p> <ul> <li> Data publikacji strony internetowej: <time datetime="2021-02-01" id="a11y-data-publikacja">2021-02-01</time></li> <li> Data ostatniej istotnej aktualizacji: <time datetime="2021-02-01" id="a11y-data-aktualizacja">2021-02-01</time></li> </ul> <h2> Status pod względem zgodności z ustawą</h2> <p> Strona internetowa jest <strong id="a11y-status">częściowo zgodna</strong> z&nbsp;ustawą o&nbsp;dostępności cyfrowej stron internetowych i&nbsp;aplikacji mobilnych podmiot&oacute;w publicznych z&nbsp;powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.</p> <h3> Treści niedostępne</h3> <ul> <li> nie wszystkie obrazy (zdjęcia) dodane do treści strony przed dniem 2020.02.03 posiadają tekst alternatywny pozwalający zapoznać się z treścią obrazu</li> <li> brak opis&oacute;w zdjęć, tekstu alternatywnego dla czytnik&oacute;w obsługiwanych przez osoby niepełnosprawne</li> <li> niekt&oacute;re zamieszczone informacje w postaci załącznik&oacute;w (skany dostępne w formacie pdf lub inne dokumenty w formacie doc) z uwagi na charakter informacji jaki jest niezbędny do opublikowania informacji, ze względu na sw&oacute;j format wymagają zewnętrznych (poza wbudowanymi w mechanizm strony) narzędzi ułatwiających ich dostępność.</li> <li> zdjęcia z wydarzeń nie posiadają pełnych opis&oacute;w alternatywnych.</li> </ul> <h3> Wyłączenia</h3> <ul> <li> część treści pochodzi ze strony kt&oacute;ra została zaprojektowana przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej,</li> <li> administratorzy/redaktorzy dokładają wszelkich starań aby dane zamieszczone na stronie były zrozumiałe oraz formatowane w spos&oacute;b zgodny z zasadami dostępności</li> </ul> <h3> Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności</h3> <ul> <li> Deklarację sporządzono dnia: <time datetime="2021-02-01" id="a11y-data-sporzadzenie">2021-02-01</time></li> <li> Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia: <time datetime="2021-03-22" id="a11y-data-deklaracja-przeglad">2021-03-22</time></li> </ul> <p> Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.</p> <h2 id="a11y-kontakt"> Informacje zwrotne i dane kontaktowe</h2> <ul> <li> Za rozpatrywanie uwag i wniosk&oacute;w odpowiada: <span id="a11y-osoba">Płaskoń Krystyna</span>.</li> <li> E-mail: <span id="a11y-email">psp21opole@wodip.opole.pl</span></li> <li> Telefon: <span id="a11y-telefon">(77) 454 41 10</span></li> </ul> <p id="a11y-procedura"> Każdy ma prawo:</p> <ul> <li> zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,</li> <li> zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,</li> <li> wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.</li> </ul> <p> Żądanie musi zawierać:</p> <ul> <li> dane kontaktowe osoby zgłaszającej,</li> <li> wskazanie strony lub elementu strony, kt&oacute;rej dotyczy żądanie,</li> <li> wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.</li> </ul> <p> Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najp&oacute;źniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.</p> <h3> Skargi i odwołania</h3> <p> Na niedotrzymanie tych termin&oacute;w oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:</p> <ul> <li> Organ nadzorujący: Dyrektor Szkoły Podstawowej nr21 w Opolu</li> <li> Adres: ul. Henryka Sienkiewicza 4<br /> 45 - 037 Opole</li> <li> E-mail: psp21opole@wodip.opole.pl</li> <li> Telefon: (77) 454 41 10</li> </ul> <p> Skargę można złożyć r&oacute;wnież do <a href="https://www.rpo.gov.pl/content/jak-zglosic-sie-do-rzecznika-praw-obywatelskich">Rzecznika Praw Obywatelskich</a>.</p> <h2 id="a11y-architektura"> Dostępność architektoniczna</h2> <p> Do budynku szkoły prowadzi gł&oacute;wne wejście znajdujące się od ulicy, są 3 stopnie schod&oacute;w, z boku przy ścianie budynku są poręcze ułatwiające niepełnosprawnym wejście po schodach. Nie ma podjazdu dla w&oacute;zk&oacute;w inwalidzkich. Od strony boiska są dwa wejścia, bez schod&oacute;w, umożliwiające wjazd w&oacute;zka oraz służące jako wyjścia ewakuacyjne.</p> <p> Budynek jest czterokondygnacyjny, ma wąskie klatki schodowe, nie posiada wind osobowych, pochylni, podjazd&oacute;w, platform, informacji głosowych, pętli indukcyjnych.</p> <p> W korytarzach budynku są standardowe przejścia, z kt&oacute;rych nie może korzystać osoba niepełnosprawna.</p> <p> Do szkoły może wejść osoba z psem asystującym.</p> <p> W szkole nie ma możliwości skorzystania z tłumacza migowego na miejscu ani on-line.</p> ' na '<h1 id="a11y-deklaracja"> Deklaracja dostępności Publicznej Szkoły Podstawoej nr 21 w Opolu</h1> <p id="a11y-wstep"> <span id="a11y-podmiot">Publiczna Szkoła Podstawowa nr 21 w Opolu</span> zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4&nbsp;kwietnia 2019&nbsp;r. o&nbsp;dostępności cyfrowej stron internetowych i&nbsp;aplikacji mobilnych podmiot&oacute;w publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej <a href="https://psp21wopolu.ssdip.bip.gov.pl" id="a11y-url">Strony BIP Publicznej Szkoły Podstawoej nr 21 w Opolu</a>.</p> <ul> <li> Data publikacji strony internetowej: <time datetime="2021-02-01" id="a11y-data-publikacja">2021-02-01</time></li> <li> Data ostatniej istotnej aktualizacji: <time datetime="2021-02-01" id="a11y-data-aktualizacja">2021-02-01</time></li> </ul> <h2> Status pod względem zgodności z ustawą</h2> <p> Strona internetowa jest <strong id="a11y-status">częściowo zgodna</strong> z&nbsp;ustawą o&nbsp;dostępności cyfrowej stron internetowych i&nbsp;aplikacji mobilnych podmiot&oacute;w publicznych z&nbsp;powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.</p> <h3> Treści niedostępne</h3> <ul> <li> nie wszystkie obrazy (zdjęcia) dodane do treści strony przed dniem 2020.02.03 posiadają tekst alternatywny pozwalający zapoznać się z treścią obrazu</li> <li> brak opis&oacute;w zdjęć, tekstu alternatywnego dla czytnik&oacute;w obsługiwanych przez osoby niepełnosprawne</li> <li> niekt&oacute;re zamieszczone informacje w postaci załącznik&oacute;w (skany dostępne w formacie pdf lub inne dokumenty w formacie doc) z uwagi na charakter informacji jaki jest niezbędny do opublikowania informacji, ze względu na sw&oacute;j format wymagają zewnętrznych (poza wbudowanymi w mechanizm strony) narzędzi ułatwiających ich dostępność.</li> <li> zdjęcia z wydarzeń nie posiadają pełnych opis&oacute;w alternatywnych.</li> </ul> <h3> Wyłączenia</h3> <ul> <li> część treści pochodzi ze strony kt&oacute;ra została zaprojektowana przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej,</li> <li> administratorzy/redaktorzy dokładają wszelkich starań aby dane zamieszczone na stronie były zrozumiałe oraz formatowane w spos&oacute;b zgodny z zasadami dostępności</li> </ul> <h3> Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności</h3> <ul> <li> Deklarację sporządzono dnia: <time datetime="2021-02-01" id="a11y-data-sporzadzenie">2021-02-01</time></li> <li> Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia: <time datetime="2021-03-22" id="a11y-data-deklaracja-przeglad">2021-03-22</time></li> </ul> <p> Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.</p> <h2 id="a11y-kontakt"> Informacje zwrotne i dane kontaktowe</h2> <ul> <li> Za rozpatrywanie uwag i wniosk&oacute;w odpowiada: <span id="a11y-osoba">Płaskoń Krystyna</span>.</li> <li> E-mail: <span id="a11y-email">psp21opole@wodip.opole.pl</span></li> <li> Telefon: <span id="a11y-telefon">(77) 454 41 10</span></li> </ul> <p id="a11y-procedura"> Każdy ma prawo:</p> <ul> <li> zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,</li> <li> zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,</li> <li> wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.</li> </ul> <p> Żądanie musi zawierać:</p> <ul> <li> dane kontaktowe osoby zgłaszającej,</li> <li> wskazanie strony lub elementu strony, kt&oacute;rej dotyczy żądanie,</li> <li> wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.</li> </ul> <p> Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najp&oacute;źniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.</p> <h3> Skargi i odwołania</h3> <p> Na niedotrzymanie tych termin&oacute;w oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:</p> <ul> <li> Organ nadzorujący: Dyrektor Szkoły Podstawowej nr21 w Opolu</li> <li> Adres: ul. Henryka Sienkiewicza 4<br /> 45 - 037 Opole</li> <li> E-mail: psp21opole@wodip.opole.pl</li> <li> Telefon: (77) 454 41 10</li> </ul> <p> Skargę można złożyć r&oacute;wnież do <a href="https://www.rpo.gov.pl/content/jak-zglosic-sie-do-rzecznika-praw-obywatelskich">Rzecznika Praw Obywatelskich</a>.</p> <h2 id="a11y-architektura"> Dostępność architektoniczna</h2> <p> Do budynku szkoły prowadzi gł&oacute;wne wejście znajdujące się od ulicy, są 3 stopnie schod&oacute;w, z boku przy ścianie budynku są poręcze ułatwiające niepełnosprawnym wejście po schodach. Nie ma podjazdu dla w&oacute;zk&oacute;w inwalidzkich. Od strony boiska są dwa wejścia, bez schod&oacute;w, umożliwiające wjazd w&oacute;zka oraz służące jako wyjścia ewakuacyjne.</p> <p> Budynek jest czterokondygnacyjny, ma wąskie klatki schodowe, nie posiada wind osobowych, pochylni, podjazd&oacute;w, platform, informacji głosowych, pętli indukcyjnych.</p> <p> W korytarzach budynku są standardowe przejścia, z kt&oacute;rych nie może korzystać osoba niepełnosprawna.</p> <p> Do szkoły może wejść osoba z psem asystującym.</p> <p> W szkole nie ma możliwości skorzystania z tłumacza migowego na miejscu ani on-line.</p> '

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
full

Deklaracja dostępności Publicznej Szkoły Podstawoej nr 21 w Opolu

Publiczna Szkoła Podstawowa nr 21 w Opolu zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Publicznej Szkoły Podstawoej nr 21 w Opolu.

  • Data publikacji strony internetowej:
  • Data ostatniej istotnej aktualizacji:

Status pod względem zgodności z ustawą

Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.

Treści niedostępne

  • nie wszystkie obrazy (zdjęcia) dodane do treści strony przed dniem 2020.02.03 posiadają tekst alternatywny pozwalający zapoznać się z treścią obrazu
  • brak opisów zdjęć, tekstu alternatywnego dla czytników obsługiwanych przez osoby niepełnosprawne
  • niektóre zamieszczone informacje w postaci załączników (skany dostępne w formacie pdf lub inne dokumenty w formacie doc) z uwagi na charakter informacji jaki jest niezbędny do opublikowania informacji, ze względu na swój format wymagają zewnętrznych (poza wbudowanymi w mechanizm strony) narzędzi ułatwiających ich dostępność.
  • zdjęcia z wydarzeń nie posiadają pełnych opisów alternatywnych.

Wyłączenia

  • część treści pochodzi ze strony która została zaprojektowana przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej,
  • administratorzy/redaktorzy dokładają wszelkich starań aby dane zamieszczone na stronie były zrozumiałe oraz formatowane w sposób zgodny z zasadami dostępności

Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności

  • Deklarację sporządzono dnia:
  • Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia:

Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

  • Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: Płaskoń Krystyna.
  • E-mail: psp21opole@wodip.opole.pl
  • Telefon: (77) 454 41 10

Każdy ma prawo:

  • zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
  • zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
  • wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.

Żądanie musi zawierać:

  • dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
  • wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
  • wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.

Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.

Skargi i odwołania

Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:

  • Organ nadzorujący: Dyrektor Szkoły Podstawowej nr21 w Opolu
  • Adres: ul. Henryka Sienkiewicza 4
    45 - 037 Opole
  • E-mail: psp21opole@wodip.opole.pl
  • Telefon: (77) 454 41 10

Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.

Dostępność architektoniczna

Do budynku szkoły prowadzi główne wejście znajdujące się od ulicy, są 3 stopnie schodów, z boku przy ścianie budynku są poręcze ułatwiające niepełnosprawnym wejście po schodach. Nie ma podjazdu dla wózków inwalidzkich. Od strony boiska są dwa wejścia, bez schodów, umożliwiające wjazd wózka oraz służące jako wyjścia ewakuacyjne.

Budynek jest czterokondygnacyjny, ma wąskie klatki schodowe, nie posiada wind osobowych, pochylni, podjazdów, platform, informacji głosowych, pętli indukcyjnych.

W korytarzach budynku są standardowe przejścia, z których nie może korzystać osoba niepełnosprawna.

Do szkoły może wejść osoba z psem asystującym.

W szkole nie ma możliwości skorzystania z tłumacza migowego na miejscu ani on-line.

Deklaracja dostępności Publicznej Szkoły Podstawoej nr 21 w Opolu

Publiczna Szkoła Podstawowa nr 21 w Opolu zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Strony BIP Publicznej Szkoły Podstawoej nr 21 w Opolu.

  • Data publikacji strony internetowej:
  • Data ostatniej istotnej aktualizacji:

Status pod względem zgodności z ustawą

Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.

Treści niedostępne

  • nie wszystkie obrazy (zdjęcia) dodane do treści strony przed dniem 2020.02.03 posiadają tekst alternatywny pozwalający zapoznać się z treścią obrazu
  • brak opisów zdjęć, tekstu alternatywnego dla czytników obsługiwanych przez osoby niepełnosprawne
  • niektóre zamieszczone informacje w postaci załączników (skany dostępne w formacie pdf lub inne dokumenty w formacie doc) z uwagi na charakter informacji jaki jest niezbędny do opublikowania informacji, ze względu na swój format wymagają zewnętrznych (poza wbudowanymi w mechanizm strony) narzędzi ułatwiających ich dostępność.
  • zdjęcia z wydarzeń nie posiadają pełnych opisów alternatywnych.

Wyłączenia

  • część treści pochodzi ze strony która została zaprojektowana przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej,
  • administratorzy/redaktorzy dokładają wszelkich starań aby dane zamieszczone na stronie były zrozumiałe oraz formatowane w sposób zgodny z zasadami dostępności

Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności

  • Deklarację sporządzono dnia:
  • Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia:

Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

  • Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: Płaskoń Krystyna.
  • E-mail: psp21opole@wodip.opole.pl
  • Telefon: (77) 454 41 10

Każdy ma prawo:

  • zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
  • zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
  • wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.

Żądanie musi zawierać:

  • dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
  • wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
  • wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.

Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.

Skargi i odwołania

Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:

  • Organ nadzorujący: Dyrektor Szkoły Podstawowej nr21 w Opolu
  • Adres: ul. Henryka Sienkiewicza 4
    45 - 037 Opole
  • E-mail: psp21opole@wodip.opole.pl
  • Telefon: (77) 454 41 10

Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.

Dostępność architektoniczna

Do budynku szkoły prowadzi główne wejście znajdujące się od ulicy, są 3 stopnie schodów, z boku przy ścianie budynku są poręcze ułatwiające niepełnosprawnym wejście po schodach. Nie ma podjazdu dla wózków inwalidzkich. Od strony boiska są dwa wejścia, bez schodów, umożliwiające wjazd wózka oraz służące jako wyjścia ewakuacyjne.

Budynek jest czterokondygnacyjny, ma wąskie klatki schodowe, nie posiada wind osobowych, pochylni, podjazdów, platform, informacji głosowych, pętli indukcyjnych.

W korytarzach budynku są standardowe przejścia, z których nie może korzystać osoba niepełnosprawna.

Do szkoły może wejść osoba z psem asystującym.

W szkole nie ma możliwości skorzystania z tłumacza migowego na miejscu ani on-line.

2024-09-05 09:13:52  psp21opole psp21opole

Pole full zmieniło wartość z '<h1 id="a11y-deklaracja"> Deklaracja dostępności Publicznej Szkoły Podstawoej nr 21 w Opolu</h1> <p id="a11y-wstep"> <span id="a11y-podmiot">Publiczna Szkoła Podstawowa nr 21 w Opolu</span> zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4&nbsp;kwietnia 2019&nbsp;r. o&nbsp;dostępności cyfrowej stron internetowych i&nbsp;aplikacji mobilnych podmiot&oacute;w publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej <a href="https://psp21wopolu.ssdip.bip.gov.pl" id="a11y-url">Strony BIP Publicznej Szkoły Podstawoej nr 21 w Opolu</a>.</p> <ul> <li> Data publikacji strony internetowej: <time datetime="2021-02-01" id="a11y-data-publikacja">2021-02-01</time></li> <li> Data ostatniej istotnej aktualizacji: <time datetime="2021-02-01" id="a11y-data-aktualizacja">2021-02-01</time></li> </ul> <h2> Status pod względem zgodności z ustawą</h2> <p> Strona internetowa jest <strong id="a11y-status">częściowo zgodna</strong> z&nbsp;ustawą o&nbsp;dostępności cyfrowej stron internetowych i&nbsp;aplikacji mobilnych podmiot&oacute;w publicznych z&nbsp;powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.</p> <h3> Treści niedostępne</h3> <ul> <li> nie wszystkie obrazy (zdjęcia) dodane do treści strony przed dniem 2020.02.03 posiadają tekst alternatywny pozwalający zapoznać się z treścią obrazu</li> <li> brak opis&oacute;w zdjęć, tekstu alternatywnego dla czytnik&oacute;w obsługiwanych przez osoby niepełnosprawne</li> <li> niekt&oacute;re zamieszczone informacje w postaci załącznik&oacute;w (skany dostępne w formacie pdf lub inne dokumenty w formacie doc) z uwagi na charakter informacji jaki jest niezbędny do opublikowania informacji, ze względu na sw&oacute;j format wymagają zewnętrznych (poza wbudowanymi w mechanizm strony) narzędzi ułatwiających ich dostępność.</li> <li> zdjęcia z wydarzeń nie posiadają pełnych opis&oacute;w alternatywnych.</li> </ul> <h3> Wyłączenia</h3> <ul> <li> część treści pochodzi ze strony kt&oacute;ra została zaprojektowana przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej,</li> <li> administratorzy/redaktorzy dokładają wszelkich starań aby dane zamieszczone na stronie były zrozumiałe oraz formatowane w spos&oacute;b zgodny z zasadami dostępności</li> </ul> <h3> Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności</h3> <ul> <li> Deklarację sporządzono dnia: <time datetime="2021-02-01" id="a11y-data-sporzadzenie">2021-02-01</time></li> <li> Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia: <time datetime="2021-03-22" id="a11y-data-deklaracja-przeglad">2021-03-22</time></li> </ul> <p> Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.</p> <h2 id="a11y-kontakt"> Informacje zwrotne i dane kontaktowe</h2> <ul> <li> Za rozpatrywanie uwag i wniosk&oacute;w odpowiada: <span id="a11y-osoba">Płaskoń Krystyna</span>.</li> <li> E-mail: <span id="a11y-email">psp21opole@wodip.opole.pl</span></li> <li> Telefon: <span id="a11y-telefon">(77) 454 41 10</span></li> </ul> <p id="a11y-procedura"> Każdy ma prawo:</p> <ul> <li> zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,</li> <li> zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,</li> <li> wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.</li> </ul> <p> Żądanie musi zawierać:</p> <ul> <li> dane kontaktowe osoby zgłaszającej,</li> <li> wskazanie strony lub elementu strony, kt&oacute;rej dotyczy żądanie,</li> <li> wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.</li> </ul> <p> Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najp&oacute;źniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.</p> <h3> Skargi i odwołania</h3> <p> Na niedotrzymanie tych termin&oacute;w oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:</p> <ul> <li> Organ nadzorujący: Dyrektor Szkoły Podstawowej nr21 w Opolu</li> <li> Adres: ul. Henryka Sienkiewicza 4<br /> 45 - 037 Opole</li> <li> E-mail: psp21opole@wodip.opole.pl</li> <li> Telefon: (77) 454 41 10</li> </ul> <p> Skargę można złożyć r&oacute;wnież do <a href="https://www.rpo.gov.pl/content/jak-zglosic-sie-do-rzecznika-praw-obywatelskich">Rzecznika Praw Obywatelskich</a>.</p> <h2 id="a11y-architektura"> Dostępność architektoniczna</h2> <p> Do budynku szkoły prowadzi gł&oacute;wne wejście znajdujące się od ulicy, są 3 stopnie schod&oacute;w, z boku przy ścianie budynku są poręcze ułatwiające niepełnosprawnym wejście po schodach. Nie ma podjazdu dla w&oacute;zk&oacute;w inwalidzkich. Od strony boiska są dwa wejścia, bez schod&oacute;w, umożliwiające wjazd w&oacute;zka oraz służące jako wyjścia ewakuacyjne.</p> <p> Budynek jest czterokondygnacyjny, ma wąskie klatki schodowe, nie posiada wind osobowych, pochylni, podjazd&oacute;w, platform, informacji głosowych, pętli indukcyjnych.</p> <p> W korytarzach budynku są standardowe przejścia, z kt&oacute;rych nie może korzystać osoba niepełnosprawna.</p> <p> Do szkoły może wejść osoba z psem asystującym.</p> <p> W szkole nie ma możliwości skorzystania z tłumacza migowego na miejscu ani on-line.</p> ' na ' <h1 id="a11y-deklaracja">Deklaracja dostępności Publicznej Szkoły Podstawoej nr 21 w Opolu</h1> <p id="a11y-wstep"><span id="a11y-podmiot">Publiczna Szkoła Podstawowa nr 21 w Opolu</span> zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4&nbsp;kwietnia 2019&nbsp;r. o&nbsp;dostępności cyfrowej stron internetowych i&nbsp;aplikacji mobilnych podmiot&oacute;w publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej <a href="https://psp21wopolu.ssdip.bip.gov.pl" id="a11y-url">Strony BIP Publicznej Szkoły Podstawoej nr 21 w Opolu</a>.</p> <ul> <li>Data publikacji strony internetowej: <time datetime="2021-02-01" id="a11y-data-publikacja">2021-02-01</time></li> <li>Data ostatniej istotnej aktualizacji: <time datetime="2021-02-01" id="a11y-data-aktualizacja">2021-02-01</time></li> </ul> <h2>Status pod względem zgodności z ustawą</h2> <p>Strona internetowa jest <strong id="a11y-status">częściowo zgodna</strong> z&nbsp;ustawą o&nbsp;dostępności cyfrowej stron internetowych i&nbsp;aplikacji mobilnych podmiot&oacute;w publicznych z&nbsp;powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.</p> <h3>Treści niedostępne</h3> <ul> <li>nie wszystkie obrazy (zdjęcia) dodane do treści strony przed dniem 2020.02.03 posiadają tekst alternatywny pozwalający zapoznać się z treścią obrazu</li> <li>brak opis&oacute;w zdjęć, tekstu alternatywnego dla czytnik&oacute;w obsługiwanych przez osoby niepełnosprawne</li> <li>niekt&oacute;re zamieszczone informacje w postaci załącznik&oacute;w (skany dostępne w formacie pdf lub inne dokumenty w formacie doc) z uwagi na charakter informacji jaki jest niezbędny do opublikowania informacji, ze względu na sw&oacute;j format wymagają zewnętrznych (poza wbudowanymi w mechanizm strony) narzędzi ułatwiających ich dostępność.</li> <li>zdjęcia z wydarzeń nie posiadają pełnych opis&oacute;w alternatywnych.</li> </ul> <h3>Wyłączenia</h3> <ul> <li>część treści pochodzi ze strony kt&oacute;ra została zaprojektowana przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej,</li> <li>administratorzy/redaktorzy dokładają wszelkich starań aby dane zamieszczone na stronie były zrozumiałe oraz formatowane w spos&oacute;b zgodny z zasadami dostępności</li> </ul> <h3>Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności</h3> <ul> <li>Deklarację sporządzono dnia: <time datetime="2021-02-01" id="a11y-data-sporzadzenie">2021-02-01</time></li> <li>Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia: <time datetime="2021-03-22" id="a11y-data-deklaracja-przeglad">2021-03-22</time></li> </ul> <p>Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.</p> <h2 id="a11y-kontakt">Informacje zwrotne i dane kontaktowe</h2> <ul> <li>Za rozpatrywanie uwag i wniosk&oacute;w odpowiada:&nbsp;<strong style="box-sizing: border-box; color: rgb(51, 51, 51); font-family: &quot;Open Sans&quot;, serif; font-size: 16px;">Marzena Pawłowska</strong>.</li> <li>E-mail: <span id="a11y-email">psp21opole@wodip.opole.pl</span></li> <li>Telefon: <span id="a11y-telefon">(77) 454 41 10</span></li> </ul> <p id="a11y-procedura">Każdy ma prawo:</p> <ul> <li>zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,</li> <li>zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,</li> <li>wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.</li> </ul> <p>Żądanie musi zawierać:</p> <ul> <li>dane kontaktowe osoby zgłaszającej,</li> <li>wskazanie strony lub elementu strony, kt&oacute;rej dotyczy żądanie,</li> <li>wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.</li> </ul> <p>Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najp&oacute;źniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.</p> <h3>Skargi i odwołania</h3> <p>Na niedotrzymanie tych termin&oacute;w oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:</p> <ul> <li>Organ nadzorujący: Dyrektor Szkoły Podstawowej nr21 w Opolu</li> <li>Adres: ul. Henryka Sienkiewicza 4<br /> 45 - 037 Opole</li> <li>E-mail: psp21opole@wodip.opole.pl</li> <li>Telefon: (77) 454 41 10</li> </ul> <p>Skargę można złożyć r&oacute;wnież do <a href="https://www.rpo.gov.pl/content/jak-zglosic-sie-do-rzecznika-praw-obywatelskich">Rzecznika Praw Obywatelskich</a>.</p> <h2 id="a11y-architektura">Dostępność architektoniczna</h2> <p>Do budynku szkoły prowadzi gł&oacute;wne wejście znajdujące się od ulicy, są 3 stopnie schod&oacute;w, z boku przy ścianie budynku są poręcze ułatwiające niepełnosprawnym wejście po schodach. Nie ma podjazdu dla w&oacute;zk&oacute;w inwalidzkich. Od strony boiska są dwa wejścia, bez schod&oacute;w, umożliwiające wjazd w&oacute;zka oraz służące jako wyjścia ewakuacyjne.</p> <p>Budynek jest czterokondygnacyjny, ma wąskie klatki schodowe, nie posiada wind osobowych, pochylni, podjazd&oacute;w, platform, informacji głosowych, pętli indukcyjnych.</p> <p>W korytarzach budynku są standardowe przejścia, z kt&oacute;rych nie może korzystać osoba niepełnosprawna.</p> <p>Do szkoły może wejść osoba z psem asystującym.</p> <p>W szkole nie ma możliwości skorzystania z tłumacza migowego na miejscu ani on-line.</p> '

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
full

Deklaracja dostępności Publicznej Szkoły Podstawoej nr 21 w Opolu

Publiczna Szkoła Podstawowa nr 21 w Opolu zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Strony BIP Publicznej Szkoły Podstawoej nr 21 w Opolu.

  • Data publikacji strony internetowej:
  • Data ostatniej istotnej aktualizacji:

Status pod względem zgodności z ustawą

Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.

Treści niedostępne

  • nie wszystkie obrazy (zdjęcia) dodane do treści strony przed dniem 2020.02.03 posiadają tekst alternatywny pozwalający zapoznać się z treścią obrazu
  • brak opisów zdjęć, tekstu alternatywnego dla czytników obsługiwanych przez osoby niepełnosprawne
  • niektóre zamieszczone informacje w postaci załączników (skany dostępne w formacie pdf lub inne dokumenty w formacie doc) z uwagi na charakter informacji jaki jest niezbędny do opublikowania informacji, ze względu na swój format wymagają zewnętrznych (poza wbudowanymi w mechanizm strony) narzędzi ułatwiających ich dostępność.
  • zdjęcia z wydarzeń nie posiadają pełnych opisów alternatywnych.

Wyłączenia

  • część treści pochodzi ze strony która została zaprojektowana przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej,
  • administratorzy/redaktorzy dokładają wszelkich starań aby dane zamieszczone na stronie były zrozumiałe oraz formatowane w sposób zgodny z zasadami dostępności

Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności

  • Deklarację sporządzono dnia:
  • Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia:

Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

  • Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: Płaskoń Krystyna.
  • E-mail: psp21opole@wodip.opole.pl
  • Telefon: (77) 454 41 10

Każdy ma prawo:

  • zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
  • zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
  • wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.

Żądanie musi zawierać:

  • dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
  • wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
  • wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.

Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.

Skargi i odwołania

Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:

  • Organ nadzorujący: Dyrektor Szkoły Podstawowej nr21 w Opolu
  • Adres: ul. Henryka Sienkiewicza 4
    45 - 037 Opole
  • E-mail: psp21opole@wodip.opole.pl
  • Telefon: (77) 454 41 10

Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.

Dostępność architektoniczna

Do budynku szkoły prowadzi główne wejście znajdujące się od ulicy, są 3 stopnie schodów, z boku przy ścianie budynku są poręcze ułatwiające niepełnosprawnym wejście po schodach. Nie ma podjazdu dla wózków inwalidzkich. Od strony boiska są dwa wejścia, bez schodów, umożliwiające wjazd wózka oraz służące jako wyjścia ewakuacyjne.

Budynek jest czterokondygnacyjny, ma wąskie klatki schodowe, nie posiada wind osobowych, pochylni, podjazdów, platform, informacji głosowych, pętli indukcyjnych.

W korytarzach budynku są standardowe przejścia, z których nie może korzystać osoba niepełnosprawna.

Do szkoły może wejść osoba z psem asystującym.

W szkole nie ma możliwości skorzystania z tłumacza migowego na miejscu ani on-line.

Deklaracja dostępności Publicznej Szkoły Podstawoej nr 21 w Opolu

Publiczna Szkoła Podstawowa nr 21 w Opolu zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Strony BIP Publicznej Szkoły Podstawoej nr 21 w Opolu.

  • Data publikacji strony internetowej:
  • Data ostatniej istotnej aktualizacji:

Status pod względem zgodności z ustawą

Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.

Treści niedostępne

  • nie wszystkie obrazy (zdjęcia) dodane do treści strony przed dniem 2020.02.03 posiadają tekst alternatywny pozwalający zapoznać się z treścią obrazu
  • brak opisów zdjęć, tekstu alternatywnego dla czytników obsługiwanych przez osoby niepełnosprawne
  • niektóre zamieszczone informacje w postaci załączników (skany dostępne w formacie pdf lub inne dokumenty w formacie doc) z uwagi na charakter informacji jaki jest niezbędny do opublikowania informacji, ze względu na swój format wymagają zewnętrznych (poza wbudowanymi w mechanizm strony) narzędzi ułatwiających ich dostępność.
  • zdjęcia z wydarzeń nie posiadają pełnych opisów alternatywnych.

Wyłączenia

  • część treści pochodzi ze strony która została zaprojektowana przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej,
  • administratorzy/redaktorzy dokładają wszelkich starań aby dane zamieszczone na stronie były zrozumiałe oraz formatowane w sposób zgodny z zasadami dostępności

Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności

  • Deklarację sporządzono dnia:
  • Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia:

Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

  • Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: Marzena Pawłowska.
  • E-mail: psp21opole@wodip.opole.pl
  • Telefon: (77) 454 41 10

Każdy ma prawo:

  • zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
  • zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
  • wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.

Żądanie musi zawierać:

  • dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
  • wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
  • wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.

Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.

Skargi i odwołania

Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:

  • Organ nadzorujący: Dyrektor Szkoły Podstawowej nr21 w Opolu
  • Adres: ul. Henryka Sienkiewicza 4
    45 - 037 Opole
  • E-mail: psp21opole@wodip.opole.pl
  • Telefon: (77) 454 41 10

Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.

Dostępność architektoniczna

Do budynku szkoły prowadzi główne wejście znajdujące się od ulicy, są 3 stopnie schodów, z boku przy ścianie budynku są poręcze ułatwiające niepełnosprawnym wejście po schodach. Nie ma podjazdu dla wózków inwalidzkich. Od strony boiska są dwa wejścia, bez schodów, umożliwiające wjazd wózka oraz służące jako wyjścia ewakuacyjne.

Budynek jest czterokondygnacyjny, ma wąskie klatki schodowe, nie posiada wind osobowych, pochylni, podjazdów, platform, informacji głosowych, pętli indukcyjnych.

W korytarzach budynku są standardowe przejścia, z których nie może korzystać osoba niepełnosprawna.

Do szkoły może wejść osoba z psem asystującym.

W szkole nie ma możliwości skorzystania z tłumacza migowego na miejscu ani on-line.

2024-09-05 09:13:58  psp21opole psp21opole
Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
2021-03-24 12:37:44  psp21opole psp21opole

Utworzono artykuł 426453 o nazwie 'Deklaracja Dostępności'

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste426453
user_idpuste785607
resource_idpuste593
namepusteDeklaracja Dostępności
category_idpuste31850
language_idpuste1
shortpusteDeklaracja dostępności strony internetowej
fullpuste

Deklaracja dostępności Publicznej Szkoły Podstawoej nr 21 w Opolu

Publiczna Szkoła Podstawowa nr 21 w Opolu zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Publicznej Szkoły Podstawoej nr 21 w Opolu.

  • Data publikacji strony internetowej:
  • Data ostatniej istotnej aktualizacji:

Status pod względem zgodności z ustawą

Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.

Treści niedostępne

  • nie wszystkie obrazy (zdjęcia) dodane do treści strony przed dniem 2020.02.03 posiadają tekst alternatywny pozwalający zapoznać się z treścią obrazu
  • brak opisów zdjęć, tekstu alternatywnego dla czytników obsługiwanych przez osoby niepełnosprawne
  • niektóre zamieszczone informacje w postaci załączników (skany dostępne w formacie pdf lub inne dokumenty w formacie doc) z uwagi na charakter informacji jaki jest niezbędny do opublikowania informacji, ze względu na swój format wymagają zewnętrznych (poza wbudowanymi w mechanizm strony) narzędzi ułatwiających ich dostępność.
  • zdjęcia z wydarzeń nie posiadają pełnych opisów alternatywnych.

Wyłączenia

  • część treści pochodzi ze strony która została zaprojektowana przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej,
  • administratorzy/redaktorzy dokładają wszelkich starań aby dane zamieszczone na stronie były zrozumiałe oraz formatowane w sposób zgodny z zasadami dostępności

Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności

  • Deklarację sporządzono dnia:
  • Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia:

Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

  • Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: Płaskoń Krystyna.
  • E-mail: psp21opole@wodip.opole.pl
  • Telefon: (77) 454 41 10

Każdy ma prawo:

  • zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
  • zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
  • wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.

Żądanie musi zawierać:

  • dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
  • wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
  • wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.

Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.

Skargi i odwołania

Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:

  • Organ nadzorujący: Dyrektor Szkoły Podstawowej nr21 w Opolu
  • Adres: ul. Henryka Sienkiewicza 4
    45 - 037 Opole
  • E-mail: psp21opole@wodip.opole.pl
  • Telefon: (77) 454 41 10

Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.

Dostępność architektoniczna

Do budynku szkoły prowadzi główne wejście znajdujące się od ulicy, są 3 stopnie schodów, z boku przy ścianie budynku są poręcze ułatwiające niepełnosprawnym wejście po schodach. Nie ma podjazdu dla wózków inwalidzkich. Od strony boiska są dwa wejścia, bez schodów, umożliwiające wjazd wózka oraz służące jako wyjścia ewakuacyjne.

Budynek jest czterokondygnacyjny, ma wąskie klatki schodowe, nie posiada wind osobowych, pochylni, podjazdów, platform, informacji głosowych, pętli indukcyjnych.

W korytarzach budynku są standardowe przejścia, z których nie może korzystać osoba niepełnosprawna.

Do szkoły może wejść osoba z psem asystującym.

W szkole nie ma możliwości skorzystania z tłumacza migowego na miejscu ani on-line.

publishfrompuste2021-03-24 00:00:00
_activepuste1
slugpustedeklaracja-dostepnosci

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP, jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-060) przy ul. Królewskiej 27, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji, w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP, zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP osobom wskazanym we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu. Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP, w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP, jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email: kancelaria@cyfra.gov.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora: ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod.mc@cyfra.gov.pl lub listownie - na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod.mc@cyfra.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..